۴ پاسخ

خونه برنج داری اسیاب من اردشو بردار

برنج که نیم پخت شد با آبش بریز تو مخلوط کن

نشاسته بگیر با آب سرد مخلوط کن گلوله نشه بادوم هم بزن درست کن هی هم بزن که گلوله نشه

با نشاسته

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان ۱ سالگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی