اردبیل چ ناجوانمردانه سرده🥶

۵ پاسخ

سلام عزیزم
ببخشید تاپیک شما رو در سرچ کلمه ی اردبیل پیدا کردم
براتون ممکنه بگید چه زمانی برای مسافرت به اردبیل خوبه؟
از نظر هوا و گردشگری
و چندجای قشنگش رو بهم معرفی میکنی؟
پیشاپیش از لطفت ممنونم❤️

اووووف

سرماشو بگیر تو کیسه بفرست برا من😂😂 عاشق سرمام

اره ماهم میخاستیم بریم بیرون کباب بخوریم دیگه دیدم هوا سرده بیخیال شدم میخام خودم شام درست کنم

اره سرده ظهر خوب بودا باز😕

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سیما مامان سیما ۴ سالگی