سلام عزیزم
ببخشید تاپیک شما رو در سرچ کلمه ی اردبیل پیدا کردم
براتون ممکنه بگید چه زمانی برای مسافرت به اردبیل خوبه؟
از نظر هوا و گردشگری
و چندجای قشنگش رو بهم معرفی میکنی؟
پیشاپیش از لطفت ممنونم❤️
اووووف
سرماشو بگیر تو کیسه بفرست برا من😂😂 عاشق سرمام
اره ماهم میخاستیم بریم بیرون کباب بخوریم دیگه دیدم هوا سرده بیخیال شدم میخام خودم شام درست کنم
اره سرده ظهر خوب بودا باز😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.