جواب ازمایشم مشکلی نداره مامانای کاربلد 😂

تصویر
۹ پاسخ

همه چی نرماله عزیزم ...فقط تیروئید ت خیلی کم بالاست که نگران کننده نیست

ببخشید شما سونو برای قلب کجا رفتین تامن اجتماعی نداره میخام برم جای دیگ هم نداره ولی عصر مثلا نمدونم کجا برم

این آزمایش باید بری دکتر زنان نشون بدی.ببین دکترت قرص میده یا میفرستت پیش غدد.

۲تا چی یه کم کمه نمیدونم چیه.
تیروییدت هم باید بری دکتر غدد قرص بده

تیروئدت بالاس عزیزم ولی زیاد نه واسه منم ‌دقیقا مثل شما بود دارو داده
اون ۲ تا هم کم تر از حد مجاز هستن

بقیه نرماله اونایی که L نوشته خیلی کم از نرمال فرق دارن در واقع طبیعین فقط تیروئیدو ببرردکتر

خیلی جزئی تیرویید داری کم کاری

اینایی که روشون خط کشیده مشکل دارن

چرا تیروئیدت بالاس و دوتا چیز دیگه هم یا کمه یا زیاد

سوال های مرتبط

مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان دخترکم🩷🥹 مامان دخترکم🩷🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وششم بارداری