۳ پاسخ

عزیزم من یه هفته پیش از دادم منفی بود الانم که گذشته هنوز نشدم ممکنه لقاح دیر تشکیل شده باشه 24 روزه پریود نشدم

دیرتر بری بهتره چون اگه منفی باشه هم استرس میگیری هم ناامید میشی هم پول آزمایش بی خودی دادی،صبر کن چند روزی

نه خیلیی زوده باید حداقل بیش از پنج روز بگذره

سوال های مرتبط