کیا تو شیردهی دگزا خوردن بچم ۸ماهشه

۱ پاسخ

اصلا نخور خیلی خیلی عوارض داره

سوال های مرتبط

مامان آریام 🥰 مامان آریام 🥰 ۱۴ ماهگی
مامان یوسف مامان یوسف هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلا♡مهلا مامان نیلا♡مهلا ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه ❤️امیرعلی مامان فاطمه ❤️امیرعلی ۱۲ ماهگی