۲ پاسخ

بله عزیزم من نصف ساشه رو تو ۵ سی‌سی آب میدادم ،خیلی خوبه این پودر

اره منم پسرم سرماخورده سرفه داره دکتراز این ساشه داده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان آرهان🩵 مامان آرهان🩵 ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی