سلام مامانا تعیین جنسیت با جوش شیرین چقدر درست ؤ چطوریه

۳ پاسخ

خدا خودش همیشه بنده هاش با ی چیز امتحان یکی دلش پسر میخواد دختر دار میشه یا بلعکس ، خدا خودش میدونه ک اون بالا چی ب صلاحمون چی نیست

والله ی بار دکتر ب من گفت برو بشین تو آب و جوش شیرین گفتم چرا گفت چون من پسر دوست دارم🤣🤣🤣

منکه انجام ندادم ولی قطعا یک درصدم درست نیست و اگ باشه شانسیع😂

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری