۴ پاسخ

ممنونم ازتون 🙏

خیلی سبک بود، بعدش درد و تب نداشت

عزیزم برای هر کسی یه جوره.ان شاالله واسه شما سبک باشه

نه اصلا سخت نیست خیلیم سبکه و راحته

سوال های مرتبط

مامان پسراردیبهشتی♥️ مامان پسراردیبهشتی♥️ ۲ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی 🐤💙 مامان امیرعلی 🐤💙 ۱ سالگی