بلخره برففففف😍
چقدرم شدیده

۵ پاسخ

اره اومدم دندون پزشکی میگم الان چطور برگردم ماشین لیز نخوره میترسم😵‍💫

خوش بحالتون ما کرجی ها ک اصلا برف ندیدیم امسال

خوشبحالتون خدا کنه باز اینجام بباره در واقع همه جا بباره خوبه

ما رو توقزوین باد داره میبره😬😬🥶🥶

خوشبحالتووووون

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان متین(فلفل🌶) مامان متین(فلفل🌶) ۱ سالگی
مامان سانیل کوچولو مامان سانیل کوچولو ۱ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی