این ستو برا پسرم دوختم چطوره

تصویر
۶ پاسخ

عالی هست وسطش یه چیزی بچسبون خیلی سادس

عالیییهیه چیزیم بچسبون وسط بلوزش

مبارکش باشه گلم

خیلی قشنگه گل

عالی عزیزم

عالیی

سوال های مرتبط

مامان نِلیا🩷 مامان نِلیا🩷 ۱۷ ماهگی
مامان 🌿تیانا و آرتین مامان 🌿تیانا و آرتین ۱۷ ماهگی
مامان زلفا زهرا نورا مامان زلفا زهرا نورا ۱ سالگی