امروز دور لب دخترم برفکی مشکلی نیست

۳ پاسخ

دهنش برفک زده قطره نیستادین بده البته به دکترهم نشون بده.

قطره نیاستین دادم برگشت دوباره تازه به بچه دارو ندی بهتره . الان نوک سینه م پماد موضعی کلوتریمازول میزنم خوب خوب شد البته ادامه بده مدتی

چرا مشگلی هست 😂قطره نیستاتین بده

سوال های مرتبط

مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان حسام آرسام وَسام مامان حسام آرسام وَسام ۱ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی