۳ پاسخ

نی نی ریزپوش

من رفتم تو یکی دو جلسه حضوری خرید کردم و تمام شد خیالمم راحت ک چیزی رو جا نذاشتم امروز فردا ام لباسا رو چیزو میشورم و اتو میکنم و میزارم کنار تا دوماه دیگه ک ایشالله دنیا میاد

آلدیانا

سوال های مرتبط

مامان علی اصغرو آرِن مامان علی اصغرو آرِن ۱ ماهگی
مامان الناز 🥰ایلیا مامان الناز 🥰ایلیا ۶ ماهگی