۱۱ پاسخ

ای گیاااان خداشکرررر،اراد شیرین

چرا ی لقمه چب ش نمیکنی

ای جونم نینی🫠

وقتی میخندن یه جون به‌جون ادم اضافه میشع 😍
خدا حفظش کنه برات

وای چرا اینو نمیخورینش

اینم خیلی دوست دارم

تصویر

جانم چقد خوشمزه س😍😍😍😍😘😘😘😘😘

ای جونم ماشالله

ماشاالله

جاااانننن قربون خندهات

ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۱۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۴ ماهگی
مامان سیروان کوچولو🍼 مامان سیروان کوچولو🍼 ۵ ماهگی