مامانا این امپول برای چیه

تصویر
۸ پاسخ

قهوه ای کتورلاک مسکن هست
دومی دگزا همه کاره اس

مسکن هست تا میتونی از اینا نزن

کتورولاک برای درد
دگزا ضد التهاب

درد داری؟
سرماخورده ای؟
تازه عمل داشتی؟

اینا براهمچی چیزایی استفاده میشه

دگزا هم ضد التهابه

کترولاک مسکن هست

کترولاک برای درد. دگزامتازون هم کورتونه. علایمو یهو از بین میبره

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ سالگی
مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی