بله بهتر ک انجام بشه
بعله
بله چکاپ کامله
نه من انجام ندادم گفت قدو وزنش خوبه نیاز نیست
تو یکسالگی اجباری نیست اگر ک وزن و قدش خوبه و اشتهاش خوبه و مشکلی نداره …۲سالگی خوبه انجام بشه
من دخترمو بردم ازمایشگاه انجام دادن امروز صبح❤️
من انجام ندارم میخوام ۲ هفته دیگه ببرمش دکتر براش بنویسه
صد در صد نیاز نیس
اما بشه خیلی بهتره و پیشگیری میشه از چیزای احتمالی
مث کم خونی...عفونت ادراری...تیروئید...وضع کلیه ها و ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.