۸ پاسخ

بله بهتر ک انجام بشه

بعله

بله چکاپ کامله

نه من انجام ندادم گفت قدو وزنش خوبه نیاز نیست

تو یکسالگی اجباری نیست اگر ک وزن و قدش خوبه و اشتهاش خوبه و مشکلی نداره …۲سالگی خوبه انجام بشه

من دخترمو بردم ازمایشگاه انجام دادن امروز صبح❤️

من انجام ندارم میخوام ۲ هفته دیگه ببرمش دکتر براش بنویسه

صد در صد نیاز نیس
اما بشه خیلی بهتره و پیشگیری میشه از چیزای احتمالی
مث کم خونی...عفونت ادراری...تیروئید...وضع کلیه ها و ...

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری