امپول سفتریاکسون برای چیه؟ خوبه؟ خطرناک نیس

۷ پاسخ

آره خطرداره جز بیمارستان هیچ درمانگاهی نمیزنه

آمپولی که من بهش حساسیت شدید دارم
یه بار توی درمانگاه زدم داشتم خفه میشدم
اگه ضدحساسیت نمیزدم….
حتما قبلش تست میگیرن

قویترین انتی بیوتیک همینه

انتی بیوتیک بیمارستانیه
بیرون دردسترس نیس

پیام میدم از شخصی نمیاد

عفونت آنتی بیوتیکه
فقط هم تو بیمارستان میزنن

سلام خوبی بیا شخصی

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه و تودلی🤰 مامان فاطمه و تودلی🤰 ۲ سالگی
مامان تربچه🍒👶🤱 مامان تربچه🍒👶🤱 ۲ سالگی