مامانا این ست بیمارستانی رو برای پسری گرفتم قشنگه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

خیلیییییی

مبارکه عزیزم 😍😍من که ساک پسرمو بستم
دکترت وقت سزارینتو گفت؟

بسلامتی تنش کنی

چقده قشنگهههه😍 مبارکه ان شاءالله به سلامتی تنش کنش

وای خدا چقد دلم نی نی خواست مبارکتون باشه عزیزم خیلی خوشگلن

مبارکش باشه

وای خداااااا🥹🥹🥹🥹🥹🥹

منم دانالو خریدم براش ۲۰ تیکه خیلی خوبه
سر دخترمم گرفته بودم کاربردی بود

خیلی خوشگله مبارکش باشه

دانالو عالیه عزیز مبارک باشه

خوشگله ۱۹ تیکه هست؟؟؟
چند گرفتی

خیلی نازه مبارکش باشه گلم✨️

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد