شما از کی حرکات جنین رو واضح حس کردید ؟

۱۰ پاسخ

از هفته 21
امیرحسین از هفته 19 چون لاغر بودم زودتر حسش کردم

22هفته

از ۱۹ به بعد

من هراز گاهی حباب میترکه توی شکمم😍

من تو 19هفته حس میکرد لگد زدنشو الانم انقدر محکم میزنه ک با هر زدنش دردم میگیرع نمیدونم این وروجک این همه قدرت رو از کجا میاره

من جفتم خلفیه بچه اولمه ، ۱۸ هفته و ۵ روز قشنگ متوجه لگداش شدم ، لگداشونم با نبض و حباب ترکیدن خیلی فرق داره اولا که انگار یکی با انگشت میزنه به شکمت ولی الان ماشالله خیلی قویتر شده کسی کنارم باشه با چشم متوجه میشه

تو ۲۱

واضح نه خیلی کم
من چندبار حس کردم کلا تا الان

از ۱۶ هفته حس کردم مثل نبض و سوزن سوزن شدن.
الانم سه روز هست ک واضح ترشدن حرکاتش مثل ترکیدن بادکنک کوچیک یا ترکیدن حباب

جفتت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد