۵ پاسخ

منم خیلی زیاد میخابم
مث کوالا پام ب تخت برسه یا دراز بکشم خوابم

خوش بحالت من حسرت یه خواب درست و حسابی به دلم مونده شب هرساعتی بخوابم از چهار صبح بیدارم نهایت بخوام خیلی دراز کش باشم هفت و هشت صبح پا میشم تا آخر شبم رو پام

الان اره بخواب یکی دو ماه دیگ خواب نداریم😂
من ک این شیطون بلا صبح ساعت ۶ بیدارم میکنه ۷ و ۸ صبحونه میخورم یکم اذیت میکنه و میچرخه و میزنه برامون بعد میخوابم باز ی ساعتی دوباره با بیدار شدنش منم بیدار میشم 😂

منم همش خوابم میاد ولی وقت نمیشه بخوابم

منو ول کنی خوااااابم 😴

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد