۴ پاسخ

برای من 1800 بود

من ۱۶ هم سونو دارم وزن نینیم ۳۲ پایین بود خدا کنه بالا رفته باشه

من ۳۵هفته دادم ۳۱۰۸بود

من سیو چهار هفته وپنج روز بودم گفت 2670وگفت نسبت ب هفتت درشته توسونو زد سیو شش هفته ویک روز

سوال های مرتبط