خانما کمردرد تو هفته من عادیه با اینکه میدونم چیزی نیست ولی میترسم

۳ پاسخ

آره منم
دیدم رو تشک خوشخواب بدتر درد میکنه براهمین روزمین میخابم

آره عادیه

من قانون ده دقیقه کذاشتم در ساعت
یعنی بیشتر از ده دقیقه در ساعت از حالت خوابیده، بلند نمیشم
این طوری هم کمردرد هم سرویکس م‌‌احتیاط میکنم آن شالله
روی کاناپه پتو انداختم بقیه ساعت دراز کشم
ده دقیقه غذا رو سریع میگذارم
یک ساعت بعد ده دقیقه ظرف میشورم
البته ۲ نفریم کار خاصی نداریم

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا و   طهورا مامان نورا و طهورا ۶ ماهگی
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو.. مامان کوچولو.. هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان معجزه مامان مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری