۴ پاسخ

ببخشید شمام نوک سبنتون درد میکنه ؟؟رگشم سفت میشع رفتید ماموگرافی

دکتر زنان میره معاینه میکنه اگه مشکل باشه
می‌فرسته سونو من که اینجوری بودم

دکتر زنان باید برید
مامو زیر ۴۰ انجام نمیدن

برو دکتر زنان فکر کنم

سوال های مرتبط