خانما ازمایش گلوکز چن هفته دقیق دادین؟

۱۱ پاسخ

روبیک کار نمیکنه اینجا پیام دادم😂

چطوری آیدا خوبی؟

23هفته5روز

من 24 هفته رو تموم کردم دادم

۲۵هفته رفتم ولی از۲۴تا۲۸میشه

من ۲۴ و ۲ روز رفتم بهترین تایمش توی ۲۴ هفته هست

۲۵
هرچی زودتر بدی بهتره
یه درصد خدای نکرده بالا بود بتونی کنترل کنی

من ۲۴ که شدم دادم

۲۵هفته و ۵روز

۲۴ تا ۲۸ هفته هست

۲۵هفتع. از ۲۴هفتع به بعد میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی
مامان Rasta😍Hakan مامان Rasta😍Hakan هفته سی‌ویکم بارداری