خانمای باردار چقدر از گوشی استفاده میکنین

۹ پاسخ

بسیارررزیاد😁بارداری قبلیمم همینطور😁

۲۴ ساعت😂

کلا زمین نمیزارمش😁

کمممم

من ک باردار نیستم.ولی اگه بشمم نمیتونم کنارش بزارم چون انلاین شاپ دارم کل کارم با گوشیه

گوشی نباشه وقت نمییگذرهه

وای من ک همش تنهام وقتم فقط با گوشی میگذره .🤦‍♀️

بسیاااااااار

زیاد 🤣

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری