خانما آب هوا عسلویه چطوره برای گشتن؟

۳ پاسخ

الان نمیشه..
عصری رفتم داخل ماشین داخل پارکینگ هم بود یخ کردم بس سرد بود

هوا سرد و یخ وقت تفریح نیست

همه جا تعطیله جایی نمیتونی بری خرید

سوال های مرتبط

مامان تپلی😘😍 مامان تپلی😘😍 ۱۳ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان برسام .بردیا🥰 مامان برسام .بردیا🥰 ۱ سالگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان سامیار🩵 مامان سامیار🩵 ۱۵ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان 💙امیر حسین 🕊️ مامان 💙امیر حسین 🕊️ ۱۰ ماهگی