۷ پاسخ

من قبلا یه شب درمیون می بردم الان چون سرد شده هفته ای دوبار

من هر ۱۰ روز میبرم یا هر یه هفته

ای چه زود میبرین حموم شما ها خوش به حالتون من دخترمو ۳هفته ای نبوردم حمام چوم سرده گفتن مریض میشه آخه یکمی سرماخورده هم هست

هفته ای دو بار

هر یک روز در میون

این چند وقت خیلیی سرد بود هفته ای یبار

دوهفتع چون زود مریض میشه دخترم هفته ای یبار

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان 🧿дорхан🐉 مامان 🧿дорхан🐉 ۱۷ ماهگی