بچه ها نیاز ب آزمایش بتا دیگ ام هست یا کافیه؟؟
تیتر بتا ندم؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

مبارکه ، بسلامتی😍

مبارکه عزیزم این بتا مثبت تیتر خیلی بالاس
بسلامتی ایشالله

من اصلا بتا ندادم

نه دیگه فک کنم الان ساک جنین رو سونو نشون میده

مبارکه

عالیه مبارکه گلم 🥳🥳

نه عالیه

ن نیاز نیس گلم

نه دیگه مبارکه عددش خوبه

عالیه عزیزم مبارکه

سوال های مرتبط

مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته هفدهم بارداری
مامان بچه جون مامان بچه جون هفته هجدهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری