خانوما این ازمایش بتا معمولی هستش یا تیتر بتا؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبی میتونم بپرسم ک این آزمایشت برا چند روز بعد تاخی پریودیت بوده
من ۵ روز بعد ازمایش دادم ۳۸۳ اومده دکتر میگه ضعیفه میترسم گفتم ببینم چند روز بعد شما آزمایش دادید

ببخشید بعد چن روز تاخیری آزمایش دادی
منم همین عدد بعد ۱ روز تاخیری میترسم

عزیزم چند روز بعد تاخیر آز دادی

ب دلخوشی😍

معمولی عزیزم

این آزمایش معمولیه عزیزم

مبارکت باشه گلم

معمولی

سوال های مرتبط

مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان جوجه‌طلایی🐥
                                                                                     ر مامان جوجه‌طلایی🐥 ر هفته بیستم بارداری
مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته هفتم بارداری