سلام خانوما آزمایش بتا یا تیتر بتا باید ناشتا باشیم؟؟

۴ پاسخ

نه گلم

نه نیازی به ناشتایی نیست هر زمان بری انجام میدن

نه عزیزم

ممنونم ♥️

سوال های مرتبط

مامان کوچولو هستم مامان کوچولو هستم هفته نهم بارداری
مامان 🌸✨️ مامان 🌸✨️ هفته دهم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه جون مامان بچه جون هفته هجدهم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی