سلام قشنگا،،برای آزمایش بتا باید ناشتا باشیم؟؟

۵ پاسخ

سلام. نیازی به ناشتایی نیس

مبارکه عزیزدلم ♥🧿

نه عزیزم

سلام نه عزیزم منم غروب رفتم برای ازمایش بتا

سلام خیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان آلوچه ها مامان آلوچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۳ ماهگی