۹ پاسخ

ناشتایی نمیخواد حتما تیتر بتا بده مثبت بود ۴۸ ساعت بعدش تکرار کن عدد مهمه
میتونی بگی دکتر عمومی برات بنویسه یا برو بهداشت برات بنویسه من خودم رفتم دکتر عمومی نوشت حواست باشه بتا معمولی ندی اون فقط مثبت و منفی رو نشون میده و دوباره مجبوری برای عدد بتا یکبار دیگه بری آزمایش بدی

هیچی من شب رفتم صبح رفتم عصر رفتم

اصلا به ناشتایی ربطی نداره
اینجوریه که هر عددی باشه
۴۸ سافت بعدش باید دوبرابرش شده باشه

😐ناشتایی نداره

هر ساعتی از شبانه روز بری میتونی ازمایش بدی
ناشتا نیاز نیست

اگه بیمه ش برات مهم نیست خودت ازاد بتا بده
بتای تنهام نه تیتر بتا

آزمایش بتا بده جوابش ببر پیش ماما

نمیخاد ناشتا باشی

هیچی اصلا ناشتایی نمیخاد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌸✨️ مامان 🌸✨️ هفته نهم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۲ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری