ناشتایی نمیخواد حتما تیتر بتا بده مثبت بود ۴۸ ساعت بعدش تکرار کن عدد مهمه
میتونی بگی دکتر عمومی برات بنویسه یا برو بهداشت برات بنویسه من خودم رفتم دکتر عمومی نوشت حواست باشه بتا معمولی ندی اون فقط مثبت و منفی رو نشون میده و دوباره مجبوری برای عدد بتا یکبار دیگه بری آزمایش بدی
هیچی من شب رفتم صبح رفتم عصر رفتم
اصلا به ناشتایی ربطی نداره
اینجوریه که هر عددی باشه
۴۸ سافت بعدش باید دوبرابرش شده باشه
😐ناشتایی نداره
هر ساعتی از شبانه روز بری میتونی ازمایش بدی
ناشتا نیاز نیست
اگه بیمه ش برات مهم نیست خودت ازاد بتا بده
بتای تنهام نه تیتر بتا
آزمایش بتا بده جوابش ببر پیش ماما
نمیخاد ناشتا باشی
هیچی اصلا ناشتایی نمیخاد عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.