برای آزمایش بتا باید ناشتا باشیم؟ یا میتونیم صبحونه بخوریم؟

۱۳ پاسخ

بخور نیازی به ناشتا بودن نیست

نه ناشتا لازم نیست

ن قشنگم نیاز نیس ناشتا باشی. اتفاقا یچیزی بخور خون میگیره فشارت نیوفته

نه لازم نیس

اصلا مهم نیست هرزمانی که رفتید

نیاز به ناشتا بودن نداره عزیزم

نه نیاز به ناشتایی نداره

نه عزیزم نیازی نیس ناشتا باشی

نه عزیز ناشتا بودن نیاز نیس
من ساعت ۴ بعدازظهر ازمایش دادم🙂

ناشتاخوبه

صبحونتو بخور برو ربطی ب ناشتانداره حتی عصرم میتونی بری

نیاز به ناشتایی نیست عزیزم

فکر نکنم مهم باشه ناشتا نیاز نیس

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری