خوشکلا میگم برا آزمایش تیتر بتا باید ناشتا بود؟

۶ پاسخ

نه گلم

نه نیازی نیس این آزمایشو حتی شبم میتونی بدی

نه عزیزم

ن گلم نیازی نیست

نه فرقی نداره

خیر نیازی نیست ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان 🌸✨️ مامان 🌸✨️ هفته نهم بارداری
مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو هستم مامان کوچولو هستم هفته نهم بارداری
مامان بچه جون مامان بچه جون هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی