۷ پاسخ

دوستان من تهوع ندارم امروز تازه رفتم تو ۵ هفته میترسم قلب جنین تشکیل نشه چون تهوع ندارم آیا اینا ربطی بهم داره

ان شاالله که منم پریود نشم تاسه روز دیگه

من تکرر ادرار دارم تهوع صبحی اسهال گرفتم قرص خوردم تا اسهالم بنداومد

اره که میشه
چرا نشه

انشالله هفته ی دیگه بی بی مثبت میزاری

انشالله نمیشین

دقیقااااا. ان شاءالله عزیزم

سوال های مرتبط

منتظرمامان شدن منتظرمامان شدن قصد بارداری
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری