یکبار. شایدم هر ۱۰ یا ۱۵ روز یکبار چون هوا سرده
تقریبا سه بار
گناه داره هرچند هوا سرده اتاق کاملا گرم میکنم تاچند ساعت تو اتاق دارمش ک بدنش عادی بشه
بدنشون چرب میشه یکی دور سه چهار روز نبردمش زیر بغل زخم شده بود
۱۰روز یه بار
خیلی سرده هوا اخه میترسم خدایی نکرده سرمابخوره
یکبار چون زمستونه
روزای اول هفته ای ۲ بار. اما الان ک سرده هفته ای ۱ بار
قبلا هرروز میبردم هوا گرم بود الان سرد شده هفته دوسه بار میبرم
من ۲هفته یبار
یکبار
ی بار
یکبار
یه بار اونم بزور...چون هوا اینجا خیلی سرده...و برف و سرما........ولی هرروز صورت و زیر گردنشو میشورم
دکتر به من گفت تا شش ماهگی کلاه بزار سرش ینس تو خونه بزارم همش؟
دکتر به من گفت دو بار ببر، اما دخترم یه روز درمیون موهاش چرب میشه
۲بار.
یکبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.