۹ پاسخ

عزیزم حس کردی حرکتشو؟

اگه بچه اولته آره اگرم نه که بازم اره

سلام عزیزم میشه بپرسم شما سیسمونی خریدید یانه؟

من ی روز بود اونموقع ها ۵ روز نه

بله طبیعیه ب خودت استرس نده

آره منم خیلی کم ی روز هست ۳ روز نیست😂

منم باشمام از ۱۸هفته حس میکنم
ولی میگن تا۲۶هفته عادیه

بله طبیعیه شاید خیلی کم حس کنید منم اونجوری بودم

هفته دیکه میفهمی نگران نشو

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری