سلام خانما من هنوز حرکت نی نی رو حس نمیکنم طبیعیه ۲۰ هفته هستم

۲ پاسخ

زن دایی من کل حاملگیش یکبارم حس نکرد طبیعیه عزیزم

منم حس نمیکنم در حد یک ماهی تکون بخوره خیلییی کم جفتم قدامی برای همین دیرتر حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری