سلام دوستان من هنوز تکون های نی نی مو حس نمیکنم طبیعیه؟

۴ پاسخ

منم همینطوریم عزیزم تا به حال هیچ حرکتی رو حس نکردم

نه گلم‌مشکلی نیست منم‌پایان ۲۱ هفتگی حس‌کردم اولین بار..تا قبلشش حتی یه‌نبضم حس‌نکرده بودم با اینکه‌جفتممم‌خلفی بود

چرا اینقد دیر من از ۱۷هفته حس کردم

۲۱هفته رو تموم کن بعد حس میکنی.البته اگه جفتت قدامی باشه شاید دیرتر بفهمی

سوال های مرتبط