مامانا من ۲۰ هفتمه ولی اصلا تکون نی نی رو حس نمیکنم

۶ پاسخ

کمی زوده عزیزم من ۲۴ هفته فهمیدم

برای من که اولین حرکتش رو ۱۶ هفته احساس کردم الان جوری لگد میزنه که شوهرم دستش رو میزاره متوجه میشه برای هرکسی فرق داره به جفت و چربی شکم هم بستگی داره

همین روزا شروع میشه منم از ۲۰ هفته شروع شد

منم در حد نبض حس میکنم

خب طبیعی گلم خیلی کوچیک زود برا حس کردنش شاید هراز گاهی اگ چربی شکم نداشت باشین مثل حباب که میترک حسش کنی از ۲۴ به بعد حسش میکنی

منم یکی دوبار حس کردم با این که جفتم خلفی
نگران نباش تا ۲۴ هفته جا داره صبر کنی

سوال های مرتبط