۶ پاسخ

اشکال نداره .

تو هفته شما که خیلی حس نمیشه کلا

یخورده زود مامانش اونقد منظم حس نمیکنی

منم همینم شنیه یکم تکون خوردن و دیه حسشون نکردم🥴 بسرم زده برم سونو دوباره😅😅😅

منم انقدر سرپا بودم حس نمیکنم الان دراز کشیدم ببینم وول میخورن

منم همینم اصلا زیاد حس نمیکنم بعضی روزا

سوال های مرتبط

مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری