خانما وزن بچم ۱۲۴۶گرمه خوبه؟

۳ پاسخ

منم ۲۹هفته ام۱۲۱۰بود

صدک چند بود

اصلا نپرس این سوالا رو کم یا زیادش تو هر بچه ای متفاوته ژنتیک و روند وزن گیری تغذیه مادر میزان قند خون مادر خون رسانی جفت همه و همه موثر و تو هر بچه ای متفاوته اگر کم باشه و خوب نباشه سونوگراف بهت میگه که بیشتر پروتئین بخوری انشااالله به حق همین ماه عزیزم تنشون سلامت باشه به خودت استرس نده اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان نازنین🩷ماهلین مامان نازنین🩷ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنســـا👧🏻🤍 مامان پرنســـا👧🏻🤍 ۱۱ ماهگی