خانوما کدوم هاتون از این شیرخشک ب بچه هاتو میدید

تصویر
۴ پاسخ

من یه مدت دادم تاثیر انچنانی نداشت

من میدم خیلی خوبه

اینا رو بزار کنار غذا بده بهش،الان تو این سن فقط غذا جواب میده.

من دادم.. بی‌فایده بود.. فقط غذا جواب میده

سوال های مرتبط

مامان دیانا👼🏻🍓 مامان دیانا👼🏻🍓 ۲ سالگی