کسی بوده تو ۸ روزگی بچه اش زردی بالا بیاره

۶ پاسخ

گرسنه مونده به خاطر همونه

اره عزیزم بچه داداشم اینجوری شد از رفلاکس بود

خود بچه؟؟

بهش تند تند شیر خشک بده از بدنش بره بیرون

بله عزیزم دختر من ۱۶روزش بود برای سومین بار بستری شد

نه عزیزم تجربه ای نداشتم
احتمالا شیر نبوده؟
با خیلی گشنه اش نزاشتی؟

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان تپلی 🩷 مامان تپلی 🩷 روزهای ابتدایی تولد