برای زایمان سزارین شما ارایش میکنین؟ اونجا میزارن؟

۵ پاسخ

اره من میکاپ میکنم دوست ندارم کسی شلخته ببینم

بله قبلش میکاپ کامل میکنم بد میرم🫠🫠🫠🫠🤪🤪🤪🤪

😂ما ک طبیعی هستیم چی ممانم میگم همون موقه ک حالم بد شد ارایش میکنم میگه هااا اره باش 😂😂😂😂

من آرایش نکردم چون بچه رو میذارن رو صورت آدم نمیخوام لوازم آرایشی به پوستش بخوره.

خوردن عرق کاسنی درماه های آخر بارداری مضره؟

سوال های مرتبط