۵ پاسخ

اندومتروما داری عزیزم،تنبلی هم نداری،به حرف هیشکی اینجا گوش نده فقط برو دکتر تمام

کیست آندومتریوز داری

چند سیکلت سونو دادی

کیست شکلاتی داری

عزیزم تنبلی تخمدان داری باید دارو بخوری

سوال های مرتبط

مامان منتظر 🥲 مامان منتظر 🥲 قصد بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
تالــ🍓ـیا تالــ🍓ـیا قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۴ ماهگی