کسی هست واکسن یک سالگی نی تیشو نزده باشه

۴ پاسخ

منم نزدم هنوز چون ۶ماهگیشو دیرزدم اینم باید دیربزنم

اره من از پاش مونده هی میخام ببرم بزنن براش ولی هی مریض میشه و نمیشه ببر

چرا اینقدر دیر عزیزم

🤚🤚🤚

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی