سلام خانما آمپول فشار خیلی اذیت میکنه ؟

۲ پاسخ

خیلی زیاد نه ولی دردشو باید بکشی عزیزم چ با امپول فشار چ بدون امپول
من بدون درد رفتم بستری شدم دوروز بیمارستان بودم با امپول فشار زاییدم
امپول میزنن تو سرم

خو اذیتی خودش را داره

سوال های مرتبط