خونریزی بعد سزارین چند روز ادامه دارع؟

۶ پاسخ

من تا۵۰تا داشتم
بعد ۵۰روزشد لکه بینی

من ده روز بود بعدش خونابه هس بعضی وقتا نه همیشه

50روز اما به صورت لکه بینی

من تانزدیکی ۵۰روز لکه بینی داشتم بعد اون چن روز خوب شدم دوباره۳روز لکه بینی کمی دارم خیلی استرس دارم ازبس فکرکردم دارم میمیرم

واسه هر کسی متفاوته بعضیا یک هفته بعضیا ده روز بعضیا پانزده روز یا بیشتر
ولی بعدش لکه بینی ممکنه تا چهل روز ادامه دار بشه
بازم همونم بستگی به بدن هر کسی داره

من یک ماه خون ریزی داشتم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد