۱۰ پاسخ

❤️🥰فدات

انشالله خیره امید ب خدا

فولیکولت باید ۱۸ تا ۲۴ باشه غالبه فردا دیگه حتما زود برو

۱۴ سیکلت میشه

۱۳سیکلت میشه سیکلات چندروزه است منم فردامیخوام برم من ۲۵ روزه ام

۱۲میشه خوبه برو.

سیکلت چند روزه

سونوگرافی بیرون برو خب

۱۲ یا۱۳ سیکل برو

شما دیروز ۱۲ سیکل بود باید میرفتی برا فولیکول امرووز۱۳ سیکل برو

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری