خانوما کسی میتونه‌بخونه ازمایشمو

تصویر
۴ پاسخ

من زدمش هوش مصنوعی براتون،نوشت همه اش نرماله فقط یه عفونتی خفیفی داره،و پروتیین ادرار کمی بالا ک بهتره پیشگیری بشه.

همچیت خوبه فقط یمقدار دفع پروتئین داری پیگیری کن

سلام خانما کسی بوده پساری گذاشته باشه مدام در بیاد ؟؟

اگر چت جی بی تی داری براش بفرست دونه به دونه براتون توضیح میده خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان دختره پاییز مامان دختره پاییز ۷ ماهگی
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 🤎🧸 مامان نی نی 🤎🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مرسانا💕ومانیسا💕 مامان مرسانا💕ومانیسا💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وهفتم بارداری